söndag 12 april 2009

Tefal Grillpanna




Då vi grillade biff igår på våran grillpanna måste jag bara upplysa alla som inte äger en dylik att det gör stor skillnad och blir oftast nästan hur bra som helst. Bäst skall vara en gjutjärnspanna men då jag tycker allt fastnar på dom har jag valt en med teflon på istället, en Tefal Grillpanna. Om ni steker mycket kött tycker jag absolut att ni skall investera i en grillpanna.

Just den här modellen kostar mellan 7-800kr, så det är mycket pengar att lägga på en "stekpanna" men jag tycker den är värd varenda öre

Den har även en röd ring i mitten som ändrar mönster när den är varm, jag tycker mest den är störande eftersom man inte kan lägga något där. Annars är den hur bra som helst, ganska gedigen och håller värmen mycket bättre än de flesta teflonpannor brukar göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar