söndag 12 april 2009

Franks Energy Drink


Då jag är en storförbrukare av energidryck* måste jag rekommendera min egen favorit bland energidryckerna.

Franks Energy & Sports drink, gillade inte smaken i början men skam den som ger sig! 50cl för mäktiga 10kr på Maxi i Haninge är extremt billigt, 50cl redbull kostar runt 30kr normalt..
Antagligen kommer jag få alla möjliga biverkningar och sjukdommar när jag blir äldre men jag har fastnat i energidrycksträsket och då är det lika bra att man får mycket för pengarna!

*Jag försöker trappa ner och det går ganska bra, men idag fick det bli en sån här.

2 kommentarer:

  1. Min favorit är Powerking cranberry man kan köpa ett flak för en ca: en hundring på Willys

    SvaraRadera
  2. hallå du kan köpa en fraks för 8kr i neeto motala

    SvaraRadera